joi, 28 iulie 2011

Gradina de legume(1)

Asa cum am promis in ultima postare am sa va arat niste poze cu gradina mea.
Nu e cea mai frumoasa, dar pot sa garantez ca legumele mele sunt cele mai sanatoase.
Si daca nici la tara nu ai legume sanatoase, unde o sa ai?
 Arata putin cam rau pentru ca, oricat ai incerca sa sa o ingrijesti, vine o ploaie de o saptamana( atat a plouat la noi) si distruge tot ce ai muncit.
  Dumnezeu a fost foarte darnic cu noi anul acesta. Dar, asa repede cum cresc plantele, asa cresc si buruienile, care par sa se inmulteasca la infinit:)
Asta e telina mea... Saraca a cam suferit de la prea mult soare, la inceput de iulie, si apoi prea multa apa.. Dar sunt optimista si vad ca da semne ca isi revine;)






De varza sunt mandra. E foarte santoasa. Ploaia nu a atins-o prea mult. Am facut mancare din ea cu rosii proaspete tot din gradina mea. Delicios!!
 Pe cea de iarna pentru murat doar ce am plantat-o!





 Vinetele mele parca imi cer nerabdatoare: 'Fa-ne zacusca!'
  Sunt foarte mari si, cat de curand, o sa ma apuc de treaba! Nu le pot lasa sa imbatraneasca!




Ardeiul e mare si frumos, dar inca nu s-a copt!








             Mai asteptam putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare