joi, 28 iulie 2011

De Ce?

 Prima mea postare...
  Fiind prima data pentru mine, incep prin a ma scuza pentru eventualele greseli ce pot aparea.
  Nu ezitati sa semnalati orice greseala. 'Omul cat traieste invata!',asa ca sfaturile voastre nu sunt altfel decat bine venite.
  Voi rezerva aceasta postare pentru a explica cat mai detaliat, in masura in care ma pot face inteleasa, motivul pentru care am ales sa fac acest blog.
   Asa cum ati putut vedea si in scurta mea descriere, bucataria si gospodaritul sunt pasiunile mele, cultivate mai mult sau mai putin voluntar as putea spune.
   Un lucru as dori sa explic de la inceput. Majoritatea produsele folosite de mine in retetele  ce vor fi postate pe acest blog provin din propria mea gradina. Legumele si fructele din gradina mea nu au fost stropite cu nimic, decat cu produse naturale. Sa nu mai vorbesc despre stimularea lor. Prefer un fruct mic si sanatos, decat unul aratos si nociv.
   Astea fiind spuse, sa nu ne abatem prea mult de la subiect.
   Scopul acestui blog este unul foarte simplu: avand o pasiune si , zic eu, putina experienta in spate,  am decis sa impartasesc tuturor din micile secrete de bucatarie pe care le-am testat pe pielea mea.
  Multe persoane sunt nevoite sa se mute de la oras la tara, acest blog fiind, zic eu, de mare ajutor.
  Voi explica toate modurile in care poti avea o gradina frumoasa si sanatoasa.
  Voi face alaturi de tine rasaduri, le voi planta, le voi ingriji si, la momentul potrivit voi culege roadele...
  Voi arata pas cu pas toate etapele pe care se le parcurgi pentru a avea niste conserve de iarna delicioase...
  Tinand cont ca e sfarsit de iulie, voi sari peste ingrijitul gradinii, care acum este infloritoare si voi trece la prepararea conservelor pentru iarna...
   Voi reveni cat de curand cu niste poze cu gradina mea...
   Sper sa va incante privirea....
   Sa aveti o zi buna si sa o 'fructificati' la maxim! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare